CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 9 december 2008

Back to Blogging

Yäää, Nu har jag( fd ballerinette.blogg.se) börjat blogga igen. Eller rättare sagt, SKA börja blogga igen. Jag får ta tag i det till helgen, just nu har jag verkligen ingen inspiration till att skriva någonting. Ambitiös som jag är har jag suttit i flera timmar och klurat med designen, och nu får det duga för tillfället.
Jag har fortfarande inte bestämt mig vad det ska bli av den här bloggen, om jag ska skriva precis vad jag känner och tänker och därmed också göra den en aning hemlig, eller om jag ska hålla mig till att snacka om sådant som inte är allt för personligt. Jag har nämligen en tendens till att ordbajsa väldigt mycket, specielt på natten då jag är hyper och trött på samma gång.

1 kommentarer:

stars in heaven sa...

Visst är det kul :D

Jag är född 88:a, så jag är en sen 80-talist.
Poggs var superskoj!
Manicklar var också roligt, hade du sånna?

Kram